23 Mart 2011

DUKAN DİYETİ VE FİTNESS



Yaz gelmeden fazla kilolarımı atmak için çeşitli yollar denemeye başladım.Önce fıtness a başladım ama baktım sadece sporla olcak gibi degil diyet yapmaya başladım.Bu sırada diyetle ve sporla ilgili ne varsa hersey dikkatimi çeker oldu vogue yerine women healty okumaya başladım :) bu arada gerçekten çok yararlı bi dergi çok güzel bilgiler var kesinlikle tavsiye ederim.Diyete gelicek olursam anneme aldıgım dukan diyeti kitabını okudum ve saglıklı dengeli bi şekilde diyet progragramı hazırladım kendime.Program 3 seviyeden oluşuyor.Birincisi atak dönemi sadece protein yiyorsun ikincisi seyir dönemi proteinlere sebze ekliyorsun üçüncüsüde verdigin kiloları tekrar almamak için yapacakların yazıyor.Eger sizde bikininizden fazlalıklarınız çıkmasın istiyorsanız mutlaka okuyun.Sonuçları paylaşmaya devam edicem.Size bol fit günler



CADDE MODA

5 yorum:

MODAVESAİRE dedi ki...

bu diet hakkında bu ayın marie claire dergisinde bi yazı var. aslında ne kadar zaralı v sağlıksız olduğundan bahsediyor. bence bi oku tatlım...
ben korktum yani..

simon dedi ki...

Ay sımdı bende korktum bı arastırıyım ama bu dıyet programını yazan doktor o yuzden hıc arastırmadan guvendım saol cnm uyardıgın ıcın

seda dedi ki...

sonuç nasıl?:)

simone dedi ki...

sonuç dukan diyeti degil sporla zayıflayabildim :)

seda dedi ki...

:)) en bi güzeli!