9 Şubat 2011

EN SEVDİGİM ÇANTALARIM



PS; puantiyeli pijamalarım gözükmüş birazcık kusura bakmayın:)




Nerdeyse her hafta çanta almaktan evimde yer bulamıyorum ama benim ennn göz bebeklerim yukarıda gördügünüz modeller.Bu aralar favorim leoparlı çantamm çok seviyorum hem çok ucuza aldım hemde çok şık duruyor her kıyafetime uyduruyorum:)
             
                                                   leoparlı çanta:Bershka
                                                   küçük kahverengi çanta:Stradivarius
                                                   büyük kahverengiçanta:H&M


                                                               CADDE MODA

8 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten böyle kullanıslı ve şık cantalara bayılıyorum. zaten bendede çanta hastalıgı vardır böyle isabet olmus cnm =)

krmzitaban.blogspot.com

moda.muzesi@gmail.com

Duygu Fedakar dedi ki...

evet canım kadınların çogu bu hastalıga kapılmış durumda:) hemenn geliyorum blogunaa

Stil Direktoru dedi ki...

Vintage tarz olsun canımı yesin diyorsun .)

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

Canım güle güle kullan hepsi de çok şık ve kullanışlı görünüyor...

Duygu Fedakar dedi ki...

stil direktörü;aynen canım bayılıyorum vitage tarzına dekorasyondada kıyafettede:)

yaşam stil:çok teşekkür ederim canım evet gercekten çok kullanışlı:)

Adsız dedi ki...

çok beğendim üçünü de ,küçük çantanın çok benzeri bu ayki avon katoloğunda da var:)

P.S dedi ki...

LEOPAR LEOPAR LEOPAR DİYORUM...Hadi hepimiz leopar çantalarımızı takalım:)

Duygu Fedakar dedi ki...

canımm aynen leopara bogulmak üzereyimm bende bayılıyorumm