11 Kasım 2010

DOĞA ESİNTİLERİ




Kariyer Eğitim Kurumları, öğrencileri tarafından hazırlanan “Doğa Esintileri” koleksiyonunu 28 Kasım Pazar günü WOW Hotel’de gerçekleştirilecek bir defile ile podyuma taşıyarak bir ilke daha imza atıyor…

Eğitimde 20. Yıl…


Eğitim hayatında 20 yılını dolduran Kariyer Eğitim Kurumları yetkilileri, pek yakında yükseköğretim kurumu statüsü alarak akademi olma yoluna gideceklerini açıklarken, 20. yaşlarını bir defile ile kutluyor olmaktan büyük mutluluk duyduklarının altını çiziyorlar…


Uğurkan Erez’den öğrencilere tam destek…


Provalar esnasında, öğrencilerle tek tek görüşen ünlü koreograf Erez, moda konusunda eğitimli genç kadrolara duyulan ihtiyacın altını çizerken, her birinin ilk münferit defilelerinde de yanında olacağına dair söz verdi…


Dev kadro, genç modacılar için podyumda…


Aralarında Çağla Şıkel, Özge Ulusoy, Ebru Şam ve Sema Şimşek gibi isimlerin yer aldığı dev kadro; Uğurkan Erez’in koreografisiyle “Doğa Esintileri”ni fırtınaya dönüştürmek üzere podyuma çıkıyor.


A’dan Z’ye; genç yetenekler sahnede…


“Doğa esintileri” koleksiyonunun moda bölümü öğrencileri tarafından hazırlandığı defilenin, saç ve makyaj uygulamaları ise yine Kariyer Eğitim Kurumları’nın kozmetik bölümü öğrencilerine emanet edilmiş. “Dünyada ilk kez gerçekleştirilen bu uygulama ile genç yetenekler rüştlerini ispat edecekler” diyen Kariyer Eğitim Kurumları’nın kurucusu Güler Selamet, her şeyden önce öğrencilere güven aşıladıklarının altını çiziyor.

Koreografi ve Sunum:



Uğurkan Erez


Model Kadrosu:


Çağla Şıkel, Özge Ulusoy, Sema Şimşek, Nur Gümüşdoğrayan, Merve Büyüksaraç, Serenay Sarıkaya, Irmak Atuk, Alona Kral, Fatma Yaman, Ebru Şam, Zeynep Dörtkardeşler, Bilge Kara, Selda Car, Açelya Kartal, Merve Karan, Neslihan Önder, Begüm Yılmaz, Zeliha Çal
                                                        

                                                   CADDE MODA

Hiç yorum yok: