26 Ekim 2010

ATTIRANCE DOĞAL KOZMETİK

Dünyaca ünlü doğal kozmetik markası ATTIRANCE Türkiye’deki ilk mağazasını Kasım ayında Bağdat Caddesinde açıyor! Fransız kültüründen ilham alan ATTIRANCE’ın geniş ürün gamında, cilt bakımından vücut bakımına, parfümlerden, spa, banyo ve duş ürünlerine kadar 400’den fazla ürün bulunuyor. Her yaştan kadın ve erkeğin ihtiyaç ve beklentilerine cevap veren ürünlerin yanı sıra bebek ve çocuklar için de özel ürünler sunan Attirance, hammadde temininden üretim süreçlerinde kadar kozmetik güvenliğini her aşamada sıkı denetim altında tutuyor.



Sunduğu doğal ürünlerin yanı sıra ATTIRANCE, eşsiz bir yaşam tarzını, rafine zevkleri sembolize ediyor ve “ulaşılabilir lüks” kavramını hayatımıza sokuyor. Ruh ve beden bütünlüğünü, duygusal ve fiziksel rahatlıkla birleştiren markanın felsefesi doğanın saflığını, çevre ile dost ve uyumlu bir hayatı esas alıyor.

ATTIRANCE, keyif veren rengârenk ve hoş kokulu ürünleriyle, birbirinden şık ambalajlarıyla, özel tasarım hediye kutuları ve çarpıcı mağaza konseptiyle fark yaratıyor. Eşsiz bir güzellik ve keyif deneyimi yaşamak ve ilk alışverişinize özel hediyenizi almak üzere Attirance mağazasını mutlaka ziyaret edin.
AFTER SHAVE


BANYO KÖPÜĞÜ

BANYO TUZU

BEBEK ÜRÜNLERİ

HEDİYE SETİ

PARFUM


ŞAMPUANLARI

MUM

VUCUT KREMİ
BAMBU SERİSİ

Ben açılır açılmaz ATTRIANCE'dayım çünkü kaliteli yaşamayı seviyorum sizide beklerim:)
                                              
                                                                 CADDE MODA

3 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çok güzel son satır ürünler süper ilk defa birinin yazdığinı gördüm

Duygu Fedakar dedi ki...

teşekkür ederimmm canım bende yeni tanıştımm ve sabırsızlıkla bekliyorum:)

Blush dedi ki...

Bebe serisinin olması da ayrı bir avantaj. Hepsi çok şık görünüyor.