11 Ekim 2010

60's FASHİON




Bu sezon kışı o kadar çok seviyorum ki kıyafetler tam bir hanımefendi kıvamında.60'lar moda dünyasına devrim niteliginde eserler bıraktı.Mary Quant'ın süper mini etekleri,topuzlar,süper kıvrımlı kirpikler,çok kısa saçlar,dar kesimli diz altı etekler,dolgu yada küt topuklu ayakkabılar bu sena tekrar diriliyor:)












Bu kış 60'ları tekrar yaşatacağız.Diz üstü çizmeler,kısa çoraplar,puantiyeler,büyük şapka ve gözlükler,eldivenler ile madame ve lady'lerden ilham alacagız.Tabiki 60'ların parlayan yıldızları twiggy ve Brigitte Bardot'u unutmamak lazım..


CADDE MODA

9 yorum:

ozgrkdn dedi ki...

Mrb.ziyaretinize tşkr. Sayfalarınızı zevkle geziniyorum.Pek çok şeyi anımsattınız,çalışmalarınızda başarılar..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

:) eskiden taksıme gitmek için insanlar yeni kıyafetler alırmış :)
bizlerde her daım şık temiz 60 lar modasına domelım :) ne güzel fotograflar herşeyı anlatmış

Duygu Fedakar dedi ki...

ozgur;ben tesekkür ederim tatlı yorumun için:)

sezgi; canım haklısın eskiden hersey özenerek yapılırmış ama bizde artık 60 lardan esinlenip o günleri geri getiricez:)

antiparadiqma dedi ki...

çok tatlı görselleri bi araya toparlamışsın :) hepsini ayrı ayrı inceledim :)
takma kirpik eyeliner ikilisi makyajda favorim:)

Duygu Fedakar dedi ki...

teşekkür ederim canım ben takma kirpik kullanamıyorum gözümde olduklarını unutuyorum rezil mezil olurum diye takmıyorum:) rimellerde işe yarıyor:)

nihalasli dedi ki...

Gorseller cok hos canim;)O etekli gomlekli sarisin kiz masallah ya super duruyor.etek giymek istedimbirden:)

Duygu Fedakar dedi ki...

teşekkür ederim canım:)

Queec dedi ki...

waow süper!

http://queec.blogspot.com/

Duygu Fedakar dedi ki...

tesekkürler canım:)