20 Ağustos 2010

OKUMANIZ GEREKEN 5 MODA KİTABI

  1. Fashion Illustrations

Bu kitap, kişisel bir tarz geliştirebilmek için temel başvuru kaynağı oluşturmak üzere hazırlanmış geniş bir model ve duruş çeşitleri kataloğudur.


 2  Beni Güzel Gösterdi mi




Faydalı bilgiler, kolay uygulabilir ipuçları, eğlenceli resimler ve ünlülerin kendi stil sırlarını içeren 'Beni Güzel Gösterdi Mi? ', daha ince, daha şık ve daha orantılı bir görünüm yaratmak ve erkeğinize de bu konuda yardımcı olmak için ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri içeriyor.


3. Modanın Göz Kamaştıran Hikayesi


Eski Yunan'da modaya öncülük edenlerin cesur savaşçılar olduğunu biliyor muydunuz? Peki ya Roma İmparatorluğu'nda bir tek imparatorların tepeden tırnağa pembe giyinebildiklerini? Bunun gibi daha pek çok şaşırtıcı bilgiyle dolu bu kitapla modanın soğuktan titreyen mağara adamlarıyla başlayıp podyumlarda salınan mankenlere uzanan göz kamaştırıcı hikâyesini öğrenme fırsatını yakalayın!

4. Modaya Yön Verenler

 Linda Watson Newcastle'daki Northumbria Üniversitesi moda tasarımı ve tarihi bölümünden 1987'de birinci sınıf onur derecesi ile mezun oldu. Vivienne Westwood'a iki koleksiyonunda asistanlık yaptıktan sonra Vogue dergisinde dört yıl moda yazarlığı yaptı. Bir süre Jean Muir ile çalıştıktan sonra, serbest gazetecilik yapmaya başladı ve Mail on Sunday, Financial Times, Evening Standard, Telegraph and Harpers & Queen gibi yayın organları için çalıştı. Linda Watson, ayrıca Vogue's More Dash than Cash'in yazarlarından biridir..


5. KOSTÜM VE MODA TARİHİ


M.Ö.3000'den,2000'li yıllara kostüm moda tarihi 200 kostüm moda illüstrasyonu.


CADDE MODA





Hiç yorum yok: