16 Ağustos 2010

HAPPY BİRTDAY TO ME =)




Bugün benim doğum günüm =).Artık 19 yaşını bitirip 20li yaşlara adım attım.Öncelikle yeni yaşımda sağlık mutluluk ve başarı istiyorum.Her dogum günümde yeni umutlarla yeni planlarla kendime tertemiz bir sayfa açıyorum=)yeni yaşımın bana şans getirecegini umuyorum.Yeni yaşımda yapmak istediklerimi gerçekleştirmeyi,modayla daha içli dışlı olmayı,üniversitemde daha iyi bir aşamaya geçmeyi sevdiklerimin hep yanımda olmasını,istediklerimi gerçekleştirebilmeyi diliyorum.şans hep benimle olur inşallah.

7 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Yeni yasin kutlu olsun canim,daha cok gencsin,ama zamanda o kadar hizli geciyorki!

Her ne istiyorsan hicbirsey icin bekleme,bir an evvel giris!

öptüm seni...

yasemen k. dedi ki...

Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllara...

Unknown dedi ki...

Mutlu Yıllar Simon:)

Stil Direktoru dedi ki...

aboo nice senelere bebek

Duygu Fedakar dedi ki...

canımmm arkadaşlarımm çok tesekkür ederimm iyi dilekleriniz için. sevgiler....

Stil Direktoru dedi ki...

hediyeleri yazzzz almadılarsa kırayım kafalarını :)

Duygu Fedakar dedi ki...

almaz olurlarmııı :)) ne kdar cadıyım bilirler:) en kısa zamanda yayınlarımm