16 Nisan 2010

YAZA GİRERKEN SAGLIKLI KİLO VERMENİN YOLLARI

Yaz geldi hepimizin kilolarla başı dertte nasıl  verebilecegimize gelince bi çok yol var hangisni seçerseniz öneli olan azimli saglıklı şekilde vermek.Benim tercih ettiğim yöntem pilates ile birlikte diyet oldu.Bakalım ne kadar kilo verebilecegim.

  • PİLATES:dvd sini alarak yada bi pilates merkezine yazılarak başlayabilirsiniz.vucudunuzu hem saglıklı hemde formda hissetmek için yapacagımız sporların başında geliyor
  • DİYET:doktor konturolü altında sistemli bi diyet programıylada zaman içinde kilo verebilirsiniz
  • TENİS:özellikle tenisi yazmamın nedeni yüm kasları çalıştırdıgı için hızlı ve saglıklı bir görütüye ulaşırız
  • SU İÇİN:günde en az 8 bardak su için bu sizin vucudunuzdaki kötü maddeleri kolaylıkla dışarı atmanızı saglıcaktır.
  • ÇİKOLATADAN VAZGEÇİN:biliyorum çikolataya olan aşkımızı kimse durduramaz ama  en azından bi parçacıkla yetinmeyi bilmemiz gerekiyor:)
  • DANS EDİN:Hareketli ve yaşam enerjini içinde hisseden insanlar her zaman daha fazla kolari yakacagı için kiloda çabuk verirler bu yuzden müzigin ritmine sizde eşlik edin
  • YEMEKLERİ ÇOK ÇİĞNEYİN:agzımıza attımız her lokmayı iyice çiğneyerek midemizin kolay sinirmesine yardımcı oluruz
  • GECE YEMEK YEMEYİN:gece yemek yeme alışkanlıgı ne kadar zevklide olsa son derece saglıksız eger çok acıkıyorsanız diyet biküvilerle yada bir meyveyle geçiştirin
  • TABAGINIZA AZ YEMEK KOYUN:ne kadar az yemek koyarsanız okadar az yersiniz.
  • SODA İÇİN:sodanın içine bir dilim limon atarak kolay hazmetmenize yardımcı olur.
  • TV KARŞISINDA YEMEYİN:nekadar yedimizi şaşırdımız için yemeyin
eger bu alışkalıklarandan vazgeçemiyorsanız en azından spor yapalım.

Hiç yorum yok: